سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پاییز 1385 - زیر باران
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • پرزیدنت احمدی نژاد در سخنرانی اخیرشان فرمودند مملکت گنجایش 120 میلیون نفر را دارد و  داشتن بچه بیشتر را تشویق فرمودند.

    جناب آقای دکتر حداد عادل ریاست محترم مجلس شورای اسلامی هم امروز به لفظ مبارک خودشان فرموده اند :

    "نظر عمومی در ایران این است که «دو بچه کافی است» "

    نظر به اینکه گوش قاطبه اهالی محترم مملکت فخیمه برای انجام یا عدم انجام اقدامات مقتضی  به دهان درریز و شکر فشان آقایان می باشد ضمن درخواست از مقامات مسئول برای تشکیل کمیته هماهنگی امور زاد و ولد خواهشمند است سریعا تکلیف خلق الله را در خصوص اینکه بالاخره چه باید بکنند روشن فرمائید چون از اقصی نقاط کشور گزارش شده پس از اعلام جهاد زاد و ولد توسط برادر احمدی نژاد امت همیشه در صحنه به شدت مشغول جانفشانی هستند و عنقریب است که لشکر نوزادگان مملکت را تسخیر کند.

    البته پس از تعیین تکلیف قطعی خوب است طی اطلاعیه ای به امت همیشه در این جور صحنه ها اعلام شود هرکی تو این فاصله هر کاری کرده بهش حرجی نیست.

    عزت زیاد

     

     



    بهروز ::: چهارشنبه 85/9/1::: ساعت 8:40 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    1 آذر ماه 1358 
    خبرگزاری انتخاب :
    پنجاه نماینده مجلس که به دعوت وزیر جدید رفاه (مصری) از این وزارتخانه بازدید کردند، هرکدام، هدیه ای به مبلغ یازده میلیون و پانصد هزار ریال دریافت کردند.

    به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی خبرگزاری «انتخاب» ، بیش از پنجاه نفر از نمایندگان مجلس که عصر روز دوشنبه گذشته (29/8/1385) به دعوت «مصری» وزیر جدید رفاه  ، از این وزارتخانه بازدید کردند، در پایان بازدید به هرکدام از آنها یک کیف سامسونت ( به ارزش میلیون و پانصد هزار ریال ) و نیز سکه و هدایای دیگری که در جمع  از ارزشی متجاوز از «یک میلیون ویکصد و پنجاه هزار تومان» برخواردار بود، تقدیم شد.

    گفتنی است این هزینه ها در شرایطی صورت می گیرد که کارکنان بخش خدمات این وزارتخانه هنوز حقوق خود را دریافت نکرد ه اند.

    خبرنگار خبرگزاری «انتخاب» در انتهای گزارش می نویسد: به رغم مخالفت شدید رییس محترم جمهوری با این نوع هزینه ها و نیز حقوق های بالا حقوق جناب اقای مددی از" هفت میلیون تومان" تجاوز می کند.

    ظاهرا آقای مددی باجناق آقای زریبافان هستند.

    بهروز : آقا من اعتراض دارم . چرا حق 220 نماینده دیگه خورده شده ؟ مردمی که این هدایا گیر نماینده هاشون نیومده اگه خون گریه کنن حق دارن والله! 



    بهروز ::: چهارشنبه 85/9/1::: ساعت 8:40 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:



    بهروز ::: چهارشنبه 85/9/1::: ساعت 4:58 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت: طنز تصویری



    بهروز ::: چهارشنبه 85/9/1::: ساعت 3:59 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت: طنز تصویری



    بهروز ::: چهارشنبه 85/9/1::: ساعت 3:59 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت: طنز تصویری



    بهروز ::: چهارشنبه 85/9/1::: ساعت 3:59 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

     

    سی دی فیلم غیر اخلاقی منتسب به یکی دیگر از هنرپیشگان زن شبکه 3 سیما در بازار غیر قانونی سی دی فروشان تهران به فروش می رسد.

    در این فیلم غیر اخلاقی،  شخصی که گفته می شود هنرپیشه مذکور است، به همراه چند مرد دیگر دیده می شود.

    سی دی فروشان "بازار غیرقانونی فیلم"، با این ادعا که سی دی مذکور متعلق به یکی از بازیگران سریال های معروف صدا و سیما است، آن را تا مبلغ 12 هزار تومان به فروش می رسانند.

    در پی انتشار گسترده سی دی منتسب به زهرا امیر ابراهیمی که هنوز ادامه دارد، این دومین پرونده ای است که گریبانگیر بازیگران زن صدا و سیما می شود.

    منبع : نیوز نت



    بهروز ::: چهارشنبه 85/9/1::: ساعت 12:35 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی اظهار داشت:‌ تکالیف مسلمانان در عصر غیبت فوق‌العاده زیاد است و منتظر واقعی کسی است که برای احیای ارزش‌های اسلامی در جامعه تلاش کند.

    به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی در دیدار اعضای کانون مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل افزود: امتحانات سنگین متوجه شیعیان حضرت ولیعصر (عج) است و منتظران حقیقی باید در این شرایط بر هویت دینی و شخصیت والایی ثابت قدم بمانند.

    وی با اشاره به روایاتی از معصومین (ع)، جایگاه مومنان حقیقی در آخرالزمان را بالاتر از مومنان عهد رسول‌الله (ص) ذکر و تصریح کرد: منتظران امام عصر باید با سیره‌ی آن حضرت آشنایی و هماهنگی داشته باشند تا بعد از ظهور بتوانند در زمره‌ی یاران آن یار غایب از نظر قرار بگیرند.

    بنا به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی، معنای واقعی انتظار را علاقه‌مندی و تلاش برای رونق اخلاق اسلامی در میان مردم به‌ویژه جوانان دانست و تاکید کرد: اختلافات موجود در جامعه خلاف ارزش‌های اسلامی و موجب ناراحتی امام عصر (عج) است.

    وی با انتقاد از برگزاری برخی مسابقه‌های ورزشی همچون مسابقه کوهنوردی بانوان گفت: این برنامه‌ها اسباب شرمندگی است. باید مسابقه‌ی واقعی بین ترویج ارزش‌های اسلامی باشد.

    وی با اعلام این‌که ورود زنان در شوراها افتخار نیست، خاطرنشان کرد: الان زنان خانه‌دار را بیکار معرفی می‌کنند؛ در حالی که خانه‌داری شغلی مقدس و موجب تقرب پروردگار است و هرچه عفاف زن بیشتر و پوشیده‌تر باشد مقرب‌تر است.

    آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی با تاکید بر نزدیکی حقیقت ایمان و هویت انسان‌ها به امام عصر (عج) یادآور شد: دیدن امام زمان (عج) مساله نیست و خیلی‌ها هستند که هیچ وقت خدمت امام زمان (عج) نرسیده‌اند اما از همه مقرب‌ترند.



    بهروز ::: سه شنبه 85/8/30::: ساعت 11:48 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:


    زنان ایران، 27/8/85
    برگردان: آزاده میرزایی
    azadeh72003@yahoo.com

    حمله ی جنسی یک تجربه ی بی نهایت ترسناک است که تاثیرات بلند مدت و کوتاه مدتی روی شخص دارد.تجاوز فقط شامل آسیب جسمی نمی شود اما بیشتر قربانیان تجاوز دچار احساس گیجی و ضربه ی احساسی شدید می شوند.اغلب صدمه از یک آشنا شما را آشفته تر از صدمه از یک غریبه می کند.به خصوص اگر شما به آن شخص اعتماد کرده باشید.
    شخصی که مورد حمله قرار می گیرد ممکن است چه احساسی داشته باشد؟ مهم است به خاطر داشته باشیم هر شخصی واکنشی متفاوت نشان می دهد و راه های مختلفی وجود دارد در اقدامی که پس از آن اتفاق خواهعد داشت.نمی توان گفت کدام احساس فرد درست یا غلط است و همچنین نمی توانیم زمان طبیعی و مشخصی را برای بهتر شدن او تعیین کنیم.او ممکن است احساس های متفاوتی را از داشته و {رفتارهای متفاوتی از خودش بروز دهد}:
    1)احساس هول و هراس و تکذیب آن اتفاق؛برای او در آغاز قبول کردن آن چه اتفاق افتاده است ممکن است سخت باشد.او ممکن است فکر کند چرا من؟ و چگونه این اتفاق رخ داده؟
    2)احساس گناه یا سرزنش شخصی؛ بسیاری از قربانیان تجاوز درباره ی آن چه اتفاق افتاده است احساس گناهکار بودن می کنند و باور دارند حمله ی شخص تقصیر آنها بوده است.ممکن است فکر کنند فرد متجاوز را به وسیله ی رفتارشان تحریک کردند یا به وسیله ی نوشیدن یا لباسی که بر تن داشتند
    3) نیاز به سکوت؛ قربانیان تجاوز اغلب از صحبت کردن درباره ی تجربه شان ناتوانند زیرا آنها خجالت می کشند یا بر آشفته و شرمسارند.ممکن است بترسند از این که هیچ کس آنها را باور نکند یا توسط دوستان و خانواده مورد قضاوت قرار بگیرند.
    4) از دست دادن احساس امنیت؛ حمله ی جنسی یک تجاوز وحشتناک به حریم شخصی فرد است.او ممکن است از تنها ماندن بترسد یا در همه ی زمان ها نگران و عصبی باشد و قادر نباشد استراحت کند.
    5) از دست دادن اعتماد؛ سوء استفاده از اعتماد تجربه ای دردناک برای قربانیان تجاوز است چون ممکن است آنها متجاوز را بشناسند. آنها احساس می کنند توانایی شان در اعتماد کردن به اطرافیان کاهش یافته که این اطرافیان شامل خانواده و دوستان می شوند.

    شما چگونه می توانید از او حمایت کنید:
    1)او را باور کنید. داشتن کسی که حرف های آنها را باور کند برای کسی که مورد حمله ی جنسی واقع شده است یک مزیت است و این می تواند آنها را در حل این مساله کمک کند و آنها بدانند که تنها نیستند.
    2)قضاوت نکنید! از هرگونه قضاوت درباره ی آن چه اتفاق افتاده یا سرزنش قربانیان تجاوز دوری کنید.سرزنش و نقد کردن آنها زمان را به عقب برنمی گرداند یا موقعیت آنها را تغییر نمی دهد.در عوض کاری کنید که آنها بدانند مقصر و گناهکار نیستند.3) برای صحبت کردن در دسترس باشیدزمانی را با او بگذرانید و کاری کنید که او بداند می تواند با شما صحبت کند هروقت احتیاج داشته باشد.این به این معنی نیست که شما همه ی مشکلات او را حل می کنید یا برای همه ی سوالاتش جوابی دارید.گاهی یک گوش کردن ساده به حرف های شخص هم می تواند مهم باشد.
    4) به او اجازه بدهید در رابطه با آنچه اتفاق افتاده تصمیم بگیردممکن است لازم باشد او از یک بیمارستان یا مرکز پزشکی کمک بگیرد یا بخواهد با کسی درباره ی تجربه اش صحبت کند به طور مثال یک مشاور یا روانشناس.ممکن است او بخواهد جرمی را که اتفاق افتاده به پلیس گزارش کند.اگر او چنین تصمیمی گرفت مهم است که به تصمیمش احترام بگذارید و او را حمایت کنید.
    5) تنها محافظ او نباشید، اگر چه مهم است که از او حمایت کنید. محافظ بودن تنها راه برای کمک به او نیست.او احتیاج دارد که راهی برای کنترل زندگی اش بیابد. راهی که باعث شود او دوباره به زندگی اش برگردد.
    6)مراقب واکنش هایتان باشید. واکنش در برابر قربانی و راه حمایتی از او همیشه آسان نیست.در نتیجه باید نسبت به واکنش هایتان آگاه باشید.اگر شما احساس دست پاچگی می کنید یا ترسیدید کمک بگیرید و.با کسی که به او اعتماد دارید یا با یک سرویس حمایتی و مشاور صحبت کنید.



    بهروز ::: سه شنبه 85/8/30::: ساعت 11:48 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    اگر یادتون باشه قانون مورفی می گه :

    "اگر  راهی باشه تا بشه  کـار رو درسـت انـجـام نداد و از ریشه خرابش کرد ،حتما این آدمی که کار رو به دستش دادیم اون راه  رو پیدا میکنه"

    حالا شده حکایت 7 شبکه تلویزیون خودمون. اگر بزرگترین متخصصای علوم رسانه رو جمع کنین و بهشون چند میلیارد دلار بدین و ازشون بخواین روزی 24 ساعت برنامه مزخزف برای هفت تا شبکه به مدت 7 روز هفته تهیه کنن  عمرا بتونن بیشتر از یکی دو ساعت برنامه اونم بعد از یکی دو ماه کار فشرده تحویلتون بدن.

    ایول سیما ی خودمون که به این زیبائی و چیره دستی این کا رو می کنه و ما رو از این نظر خودکفا کرده.



    بهروز ::: سه شنبه 85/8/30::: ساعت 9:11 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    <   <<   6   7      >
    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 7
    بازدید د?روز: 3
    کل بازدید :99773

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    پاییز 1385 - زیر باران

    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<