سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پاییز 1385 - زیر باران
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  •  

                                                      

    توی سایت "عصر ایران " خواندم که امروز ظهر ناصر عبداللهی خواننده جوان و توانای کشورمان درگذشت.

    من صدای او را - که جاودانه می ماند - خیلی دوست دارم. مخصوصا آلبوم " عشق است " را که تماما آهنگهای ساخته شده  روی شعرهای محمدعلی بهمنی است.

    وسعت صدا - زیبائی بی بدیل آن - اصالت صدایش و تقلیدی نبودن آن ( که بعد از انقلاب خیلی باب شده و از هر نسخه اوریجینال خوانندگان مرد قبل از انقلاب چند تا ورژن هک شده و معمولا به درد نخور در ایران داریم ) ترانه های او را از بازار آشفته موسیقی پاپ متمایز می کند.

    جای او بسیار خالی است. یادش گرامی باد.

    ترانه های  " تلخ و شیرین " و "ماه من"  را که خیلی دوست دارم می توانید از اینجا  و اینجا  بشنوید.



    بهروز ::: چهارشنبه 85/9/29::: ساعت 8:13 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    خبرگزاری فارس: کاندیداهای مورد حمایت جریان دوم خرداد در دیدارهای جداگانه‌ای با کروبی، خاتمی و هاشمی رفسنجانی خواستار پیگیری و رفع نگرانی از نحوه شمارش آرای شورای شهر تهران شدند.

    خبر جالبی بود. آقایان و خانمهای به اصطلاح اصلاح طلب ( اصلاح طلبی یعنی اینکه ساختار قدرت را اصلاح کنید و سهم بیشتری به ما بدهید ) دست به دامن سه تا امامزاده شده اند که پاسخهایشان به این درخواست جالب است :

    کروبی در این دیدار ...  ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌های لازم رفع نگرانی صورت گیرد.

    ( یعنی ای بابا چه دل خوشی دارین شماها. من توی پیگیری تقلب آرای انتخابات ریاست جمهوری چه غلطی تونستم واسه خودم بکنم که حالا برای شماها بکنم ؟ )

    خاتمی در این دیدار قول داد تا با پی‌گیری‌های مجدانه نسبت به رفع نگرانی ائتلاف اصلاح‌طلبان اقدام ضروری انجام دهد.

    ( یعنی بابا ولم کنین من ? سال رئیس جمهور بودم از ترس اینا نتق نمی کشیدم و منافع مردم به .. هم نبود حالا با شاخ گاو درگیر شم ؟ )

    رفسنجانی در این دیدار با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد مجریان انتخابات در عرصه شوراها برعهده نمایندگان مردم است، گفت: امیدوارم مجلس شورای اسلامی که وظیفه نظارت را برعهده دارد با عمل درست به وظایف خود اطمینان خاطر مردم در خصوص صیانت از آرای‌شان فراهم سازد.

    ( یعنی من رو به خبرگان راه دادن دیگه دلم نمی خواد با اینا در بیفتم برین خدا روزی تونو جای دیگه حواله کنه ).



    بهروز ::: دوشنبه 85/9/27::: ساعت 9:9 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    یاد نیما به خیر :

    غم این خفته چند

    خواب در چشم ترم می شکند.

     



    بهروز ::: دوشنبه 85/9/27::: ساعت 9:9 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    همشهری آنلاین :
    سارق بی‌رحم با ورود به خانه سه زن تنها درجنوب تهران، دو نفر از آنها را به قتل رسانده و با سرقت طلاجاتشان فرار کرد.

    عصر روزشنبه اهالی  کوچه شایان خیابان رودکی تهران با صدای ضجه های نوه پیرزن نابینایی که در کوچه آنها زندگی می کرد از ماجرای تلخی اطلاع پیدا کردند، مادر بزرگ 67 ساله  نوه جوان به نام خدیجه و مستاجر 55ساله او به نام سوفیا به طرز وحشتناکی با ضربات چاقو به قتل رسیده بودند.

    با شروع تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره 10آگاهی تهران  و ولی الله حسینی بازپرس ویژه قتل  پایتخت ،در نخستین بررسی‌ها از صحنه جنایت مشخص شد عامل جنایت که بدون استفاده از زور وارد قتلگاه شده است ، بعد از جنایت با سرقت طلاجات قربانیان متواری شده است.

    بر پایه این گزارش در خانه قدیمی زن دیگری نیز به تنهایی زندگی می‌کرد که در زمان  جنایت درمحل کارش حضور داشته است.



    بهروز ::: دوشنبه 85/9/27::: ساعت 8:0 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

     خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور،گفت:ما برای شمارش دستی و یا ماشینی آماده هستیم.

    چون نتیجه از اول هم معلوم بود و به شمارش آرا ربطی نداره!



    بهروز ::: دوشنبه 85/9/27::: ساعت 8:0 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    پروین خانم وارد می‌شود
    بالاخره عکس و چند کلامی از پروین خانم احمدی‌نژاد، خواهر مکرمه معظمه محترمه رئیس‌جمهور رؤیت شد. البته عکس را اگر نبینید چیز زیادی از دست نمی‌دهید، ولی اولین مصاحبه ایشان با ایسنا را اگر نخوانید، قطعا چیزهای زیادی از دست داده‌اید. خانم احمدی‌نژاد که حتی ـ بلانسبت ـ از مهرداد بذرپاش هم سابقه اجرایی کمتری دارد، گفت: «مطمئنا مردم وقتی می‌خواهند افراد را انتخاب کنند، به سابقه اجرایی آنها توجه می‌کنند».

    وی که در این مصاحبه نشان داده ‌است علاوه بر اعتماد به نفس در عرصه مدیریت اجرایی، درک بالایی از مسائل سیاسی هم دارد، درباره اختلافات و دودستگی شدید در میان اصولگرایان، که منجر به انشعاب طرفداران احمدی‌نژاد از فهرست اصولگرایان شد، با بیان این‌که در بین جریان اصولگرا شکافی مشاهده نمی‌کند، بلکه آنچه در حال حاضر در جریان اصولگرا وجود دارد، اختلاف سلیقه است، گفت: «ما نباید تصور کنیم که جریان اصولگرا دو لیست در انتخابات ارایه کرده و شکافی در بین اصولگرایان وجود دارد. ما می‌توانیم این‌طور تصور کنیم که جریان اصولگرا 30 نفر را معرفی کرده و مردم حق دارند از بین این 30 نفر 15 نفر را انتخاب کنند».

    وی که انگار اصرار دارد همان بلایی را که خانم فاطمه رجبی بر سر آقای الهام آورد، بر سر آقای احمدی‌نژاد بیاورد، با ذکر کاندیداتوری خود در مجلس شورا به عنوان سابقه فعالیت سیاسی(!) از روش آقا داداش برای اثبات خود و نفی دیگران استفاده کرد و گفت: «شاید طبیعی باشد که عده‌ای چنین تصوری را داشته باشند، چراکه در دوره‌های قبلی کسانی به خاطر نسبت‌های فامیلی که داشته‌اند در عرصه حضور پیدا کرده‌اند».

    دو جمله دیگر از این مصاحبه را نقل می‌کنیم و بقیه را می‌گذاریم برای روز مبادا!
    «به نظر من هر چه نهادها و ارگان‌های اجرایی یک کشور با هم هماهنگ‌تر باشند، این امر به نفع مردم بوده و عقلایی است. مانند یک مدرسه که اگر همه‌ عوامل اجرایی با یکدیگر هماهنگ باشند، کارها به نحو بهتری پیش می‌رود... مانند یک پرنده، که اگر یک پرنده یک بال داشته باشد و یک بال نداشته باشد، آن پرنده نمی‌تواند پرواز کند».
    که در اینجا چون اظهارات ایشان شاعرانه و پرنده‌ای شده است، می‌توان آن شعر معروف را یادآور شد که:
    پرواز را به خاطر بسپار .پرنده مردنی‌ست!

    نقل عینا از سایت حکومتی بازتاب

    http://www.baztab.com/news/55258.php



    بهروز ::: دوشنبه 85/9/27::: ساعت 8:0 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:



    بهروز ::: دوشنبه 85/9/27::: ساعت 8:0 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    دکترای فلسفه هنرهای رزمی ؟!!



    بهروز ::: دوشنبه 85/9/27::: ساعت 8:0 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    تجارت قطارهای مرگبار


    • «اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران ایران – واحد دانمارک»، به نقل از گزارش های روزنامه های این کشور از فروش قطارهای مرگباری توسط دانمارک به ایران خبر داده است که آلوده به مواد سرطان زا هستند و به همین دلیل، راه آهن دانمارک موظف به نابودی آن ها شده است ...


    اخبار روز: http://www.akhbar-rooz.com/
    چهارشنبه  ?? آذر ?38? -  ?3 دسامبر ????


    «اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران ایران – واحد دانمارک»، به نقل از گزارش های روزنامه های این کشور از فروش قطارهای مرگباری توسط دانمارک به ایران خبر داده است که آلوده به مواد سرطان زا هستند و به همین دلیل، راه آهن دانمارک موظف به نابودی آن ها شده است.
    متن نامه ی اتحاد بین المللی که خطاب به کارگران راه آهن و شهروندان ایرانی نوشته شده، به شرح زیر است: 
      
    همکاران  کارگر راه آهن سراسری ایران و شهروندان ایرانی !
    بنا   بر خبرهایی که در چند روز اخیر از طریق مطبوعات و رسانه های گروهی دانمارک درج شده است مسئولین سود جو و پول پرست راه اهن دولتی دانمارک با همکاری رژیم جمهوری اسلامی سلامتی و زندگی صد ها کارگر راه اهن ایران و هزاران شهروند ایرانی را به بهای نازلی به بازی گرفته اند .
    از ابتدای دهه ???? رابطه سرطان ریه و حنجره با الیاف پشم شیشه Asbest   در محافل علمی و پزشکی قطعی بوده است. به همین سبب در دانمارک تصمیم گرفته شد که کلیه قطارها و وسایل حمل و نقل عمومی که از طریق این الیاف ایزوله شده اند جمع اوری و به شیوه ای که موجب الودگی مخیط زیست نگردد از بین برده شود. از بین بردن این واگن های الوده مستلزم مخارجی بوده است، گویا برای هر واگن ?? هزار کرون مخارج در بر می گرفت. از انجایی که سرمایه داری همواره به سود می اندیشد، سوداگران به فکر ارزانتر تمام کردن این قضیه برامدند به همین جهت زمزمه ارسال یا از بین بردن انها در کشورهای جهان سوم مطرح شد که بطور طبیعی جان ادمی در انجا هیچ ارزشی ندارد. متاسفانه این قرعه مرگ به سبب بی لیاقتی، فساد اداری و اختلاس در رژیم اسلامی به مردم ایران خورده است .
    باب این معامله مرگبار بین سالهای ???? تا ???? باز شد و در همان زمان به مطبوعات درز کرد و سبب اعتراض احزاب چپ و کمونیست و نهادهای مختلف از جمله اپوزیسیون ایرانی قرار گرفت .
    با این وجود بیش از ??? واگن مرگبار در سال ???? به ایران تحویل داده شد. مسئولین راه اهن دانمارک اعلام کردند که در این معامله بیش از ?? میلیون کرون صرفه جوئی کرده و هفت و نیم میلیون کرون فروش کرده اند. (به نقل از رادیو و تلویزیون دانمارک . )
    در بعضی از محافل خبری نیز چنین گفته میشود که سوداگران ایرانی نیز به واسطه این جنایت پورسانتهای کلانی دریافت کرده اند . 
    همکاران کارگر راه اهن سراسری ایران ! این خطر جدی است و سلامتی شما و هزاران مسافر روزانه این واگن های مرگبار از سوی مقامات رژیم به بازی گرفته شده است .
    متاسفاته تاکنون دهها راننده قطار و کارگران که با این واگن ها در دانمارک تماس داشته اند به بیماری سرطان ریه مبتلا شده اند و چند نفر به همین علت جان باختند.رابطه الیاف پشم و شیشه    Asbest با سرطان ریه   این کارگران از سوی وزارت بهداری و اداره ایمنی کار به تائید رسیده است و به همین خاطر دولت ناچار به پرداخت غرامت شده است .
    ما از ابعاد این فاجعه در ایران خبر نداریم ولی مطمئن هستیم با توجه به فرسودگی این واگن ها و عدم بازرسی و کنترل ابعاد این فاجعه دهها برابر دانمارک است .
    اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران ایران واحد دانمارک با همکاری سایر نهاد های دیگر اقدامات جدی جهت افشای عاملین این جنایت در دانمارک بعمل می اورد و در اطلاعیه های جداگانه به اطلاع عموم میرساند .
    ما انتظار داریم که شما نیز از هر طریق ممکن ابعاد این فاجعه را در ایران برملا کنید و جلوی حرکت این واگن های مرگ را بگیرید .
    سلامتی شما و جان هزاران مسافر روزانه این واگن ها در دست شما است .
    ارزوی سلامتی و پیروزی برای شما و نابودی سوداگران مرگ و جنایت را داریم .
     
    اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران ایران واحد دانمارک   ??.??.??



    بهروز ::: پنج شنبه 85/9/23::: ساعت 9:36 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    کار تا اینجا خیلی خوب از آب دراومده : متنهای قوی ، بازیهای روان ، فضای دلچسب و دوست داشتنی و یکدستی کار.
    فقط حیف که تهیه کنندگان این کار حمید و مجید آقاگلیان طبق معمول با تبلیغات مستقیم جا به جای کار کثافت می زنند. این دو برادر که چند سال پیش نقطه چین را ساختند که تقریبا در 80 درصد لوکیشن های آن با محصولات و تابلوی بزرگ اسم سامسونگ مواجه بودیم به شکل تنفرآوری به تبلیغ محصولات پرداخته اند . اگر آنجا فقط محصولات سامسونگ و اسم آن را نشان می دادند اینجا به زور به معرفی کامل تبلیغ دهنده می پردازند. دیشب  بازیگران بیچاره حدود 5 دقیقه فرش ماشینی کذائی را معرفی و تبلیغ می کردند. امشب ماکارونی کوفت هم تبلیغ شد به اضافه تبلیغ لبنیات زهر مار.

    این برادران آقاگلیان چندسال پیش اعلام ورشکستگی کردند در حالیکه میلیاردها تومان از تبلیغات همان نقطه چین نصیبشان شده بود. حالا برگشته اند تا بار دیگر اساسی بار خودشان را ببندند و چون جز پول چیزی نمی فهمند متاسفانه جا به جا این سریال موفق و دوست داشتنی را لجن مال می کنند.

    حیف از مدیری و گروهش !



    بهروز ::: پنج شنبه 85/9/23::: ساعت 9:36 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

       1   2   3   4   5   >>   >
    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 3
    بازدید د?روز: 10
    کل بازدید :99636

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    پاییز 1385 - زیر باران

    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<