سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پروین احمدی نژاد - زیر باران
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • پروین خانم وارد می‌شود
    بالاخره عکس و چند کلامی از پروین خانم احمدی‌نژاد، خواهر مکرمه معظمه محترمه رئیس‌جمهور رؤیت شد. البته عکس را اگر نبینید چیز زیادی از دست نمی‌دهید، ولی اولین مصاحبه ایشان با ایسنا را اگر نخوانید، قطعا چیزهای زیادی از دست داده‌اید. خانم احمدی‌نژاد که حتی ـ بلانسبت ـ از مهرداد بذرپاش هم سابقه اجرایی کمتری دارد، گفت: «مطمئنا مردم وقتی می‌خواهند افراد را انتخاب کنند، به سابقه اجرایی آنها توجه می‌کنند».

    وی که در این مصاحبه نشان داده ‌است علاوه بر اعتماد به نفس در عرصه مدیریت اجرایی، درک بالایی از مسائل سیاسی هم دارد، درباره اختلافات و دودستگی شدید در میان اصولگرایان، که منجر به انشعاب طرفداران احمدی‌نژاد از فهرست اصولگرایان شد، با بیان این‌که در بین جریان اصولگرا شکافی مشاهده نمی‌کند، بلکه آنچه در حال حاضر در جریان اصولگرا وجود دارد، اختلاف سلیقه است، گفت: «ما نباید تصور کنیم که جریان اصولگرا دو لیست در انتخابات ارایه کرده و شکافی در بین اصولگرایان وجود دارد. ما می‌توانیم این‌طور تصور کنیم که جریان اصولگرا 30 نفر را معرفی کرده و مردم حق دارند از بین این 30 نفر 15 نفر را انتخاب کنند».

    وی که انگار اصرار دارد همان بلایی را که خانم فاطمه رجبی بر سر آقای الهام آورد، بر سر آقای احمدی‌نژاد بیاورد، با ذکر کاندیداتوری خود در مجلس شورا به عنوان سابقه فعالیت سیاسی(!) از روش آقا داداش برای اثبات خود و نفی دیگران استفاده کرد و گفت: «شاید طبیعی باشد که عده‌ای چنین تصوری را داشته باشند، چراکه در دوره‌های قبلی کسانی به خاطر نسبت‌های فامیلی که داشته‌اند در عرصه حضور پیدا کرده‌اند».

    دو جمله دیگر از این مصاحبه را نقل می‌کنیم و بقیه را می‌گذاریم برای روز مبادا!
    «به نظر من هر چه نهادها و ارگان‌های اجرایی یک کشور با هم هماهنگ‌تر باشند، این امر به نفع مردم بوده و عقلایی است. مانند یک مدرسه که اگر همه‌ عوامل اجرایی با یکدیگر هماهنگ باشند، کارها به نحو بهتری پیش می‌رود... مانند یک پرنده، که اگر یک پرنده یک بال داشته باشد و یک بال نداشته باشد، آن پرنده نمی‌تواند پرواز کند».
    که در اینجا چون اظهارات ایشان شاعرانه و پرنده‌ای شده است، می‌توان آن شعر معروف را یادآور شد که:
    پرواز را به خاطر بسپار .پرنده مردنی‌ست!

    نقل عینا از سایت حکومتی بازتاب

    http://www.baztab.com/news/55258.php



    بهروز ::: دوشنبه 85/9/27::: ساعت 8:0 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 12
    بازدید د?روز: 3
    کل بازدید :99778

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    پروین احمدی نژاد - زیر باران

    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<