سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نیایش (4) - زیر باران
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار


  • مزمور ??


    در ستایش‌ نیکویی‌ خداوند
    در هر زمانی‌ خداوند را ستایش‌ خواهم‌ کرد؛ شکر و سپاس‌ او پیوسته‌ بر زبانم‌ جاری‌ خواهد بود. 2 جان‌ من‌ به‌ وجود خداوند فخر می‌کند؛ اشخاص‌ فروتن‌ و افتاده‌ این‌ را خواهند شنید و خوشحال‌ خواهند شد. 3 بیایید با من‌ عظمت‌ خداوند را اعلام‌ کنید؛ بیایید با هم‌ نام‌ او را ستایش‌ کنیم‌!
    4 خداوند را به‌ کمک‌ طلبیدم‌ و او مرا اجابت‌ فرمود و مرا از همه‌ ترسهایم‌ رها ساخت‌. 5 مظلومان‌ بسوی‌ او نظر کردند و خوشحال‌ شدند؛ آنها هرگزسرافکنده‌ نخواهند شد. 6 این‌ حقیر فریاد برآورد و خداوند صدای‌ او را شنید و او را از همه‌ مشکلاتش‌ رهانید. 7 فرشته‌ خداوند دور آنانی‌ که‌ از خداوند می‌ترسند و او را گرامی‌ می‌دارند حلقه‌ می‌زند و ایشان‌ را از خطر می‌رهاند.
    8 بیایید امتحان‌ کنید و ببینید که‌ خداوند نیکوست‌! خوشابحال‌ کسانی‌ که‌ به‌ او پناه‌ می‌برند! 9 ای‌ همه‌ عزیزان‌ خداوند، او را گرامی‌ بدارید؛ زیرا کسانی‌ که‌ ترس‌ و احترام‌ او را در دل‌ دارند هرگز محتاج‌ و درمانده‌ نخواهند شد. 10 شیرها نیز گرسنگی‌ می‌کشند، اما طالبان‌ خداوند از هیچ‌ نعمتی‌ بی‌بهره‌ نیستند.
    11 ای‌ جوانان‌، بیایید تا به‌ شما درس‌ خداترسی‌ یاد بدهم‌. به‌ من‌ گوش‌ کنید! 12 آیا می‌خواهید زندگی‌ خوب‌ و عمر طولانی‌ داشته‌ باشید؟ 13 پس‌، زبانتان‌ را از بدی‌ و دروغ‌ حفظ‌ کنید. 14 بلی‌، از بدی‌ دوری‌ کنید و نیکویی‌ و آرامش‌ را پیشه‌ خود سازید.
    15 خداوند از نیکوکاران‌ مراقبت‌ می‌کند و به‌ فریاد ایشان‌ گوش‌ می‌دهد. 16 اما او برضد بدکاران‌ است‌ و سرانجام‌، اثر آنها را از روی‌ زمین‌ محو خواهد ساخت‌. 17 نیکان‌ فریاد برآوردند و خداوند صدای‌ ایشان‌ را شنید و آنها را از تمام‌ سختیهایشان‌ رهانید. 18 خداوند نزدیک‌ دل‌شکستگان‌ است‌؛ او آنانی‌ را که‌ امید خود را از دست‌ داده‌اند، نجات‌ می‌بخشد.


    19 مشکلات‌ انسانِ خوب‌ زیاد است‌، اما خداوند او را از همه‌ مشکلاتش‌ می‌رهاند. 20 خداوند تمام‌ استخوانهای‌ او را حفظ‌ می‌کند و نمی‌گذارد حتی‌ یکی‌ از آنها شکسته‌ شود. 21 شرارت‌ آدم‌ شرور او را خواهد کشت‌؛ کسانی‌ که‌ از نیکان‌ نفرت‌ دارند، محکوم‌ و مجازات‌ خواهند شد. 22 خداوند جان‌ خدمتگزاران‌ خود را نجات‌ می‌دهد؛ کسانی‌ که‌ به‌ او پناه‌ می‌برند، محکوم‌ و مجازات‌ نخواهند شد


    بهروز ::: دوشنبه 85/8/29::: ساعت 2:15 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 1
    بازدید د?روز: 1
    کل بازدید :99624

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    نیایش (4) - زیر باران

    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<